소프트웨어공학을 응용한 디지털 컨텐츠 엔지니어링 패러다임

  • Published : 2001.02.01

Abstract

Keywords

References

  1. 정보과학회지 v.16 no.7 멀티미디어 대학/학과의 설립 패러다임 이강수
  2. Software Engineering S. Pfleeger
  3. 한국멀티미디어학회 논문지 v.2 no.2 멀티미디어 응용의 명세, 분석 및 재생제어를 위한 베타분포형 시간 패트리넷 모형 이진석;이강수
  4. Software Engineering Education N. Gibbs;R. Fairley
  5. Software Architecture in Practice L. Bass (et al.)
  6. Component Software: Beyond Object-Oriented Programming C. Szyperski
  7. IEEE Multimedia v.7-3 Integrated Browsing and Querying for Image Database S. Santini;R. Jain
  8. Software Project Management: A unified framework W. Royce
  9. Software process Modeling and Technology A. Finkelstein (et al.)(ed.)
  10. Scaling for E-business: Technologies, Models, Performance, and Capacity Planning D. Menasce;V. Almeida
  11. IEEE Multimedia v.7-3 Discipling Multimedia R. Gonzalez
  12. Academic Direction of Multimedia Education R.Gonzalez;G.Cranitch;J. Jo